Pinsen og de næste uger hos Inpersona

Kære medlemmer og forældre!

Her kommer lidt info om de næste uger hos Inpersona. Der vil pga. pinsen være store rollespil den kommende mandag, altså den 18. maj, hvor vi spiller til kl. 20. Mandagen efter, dvs. den 25. maj, har vi lukket pga. 2. pinsedag. Vi er derfor tilbage igen mandag den 1. juni, hvor nye er meget velkomne. Vi håber I alle sammen får en dejlig pinse!

De bedste hilsner,
Lucas og resten af arrangørerne